17/08

Оскар за найкращу вінілову роль

Головна

Оскар за найкращу вінілову роль

Номінація 1: «Флінстоуни» (англ. “The Flinstones”)

Можливо, перед нами найстаріший вініловий програвач, який коли-небудь з’являвся на екрані. Безсумнівно, вініл був останнім криком моди кам’яного віку. Опорний стіл доволі міцний на вигляд. Залишається сподіватися, що Фред точно відрегулював притискну силу для дзьоба цієї пташки.

Номінація 2: «Механічний апельсин» (англ. “Clockwork Orange”)

Розроблений засновником компанії “Transcriptors” Девідом Геммон, Hydraulic Reference має розкішний вигляд. Шість позолочених мідних платформ, на які кладуть платівку, відразу впадають у вічі. Не дивно, що й сам Стенлі Кубрик не зміг пройти повз.

Компанія Michael Engineering, творець знаменитого програвача GyroDec, займається виробництвом моделей Transcriptors за ліцензією з 1973 року понині, однак програвач Алекса — розробка самого Девіда Геммона.

Номінація 3: «Доброго ранку, В’єтнам» (англ. “Good Morning, Vietnam”)

Дивовижний Робін Вільямс робить те, що йому вдається найкраще, а допомагають йому в цьому спеціально призначені для трансляцій вінілові програвачі Gerrard.

Номінація 4: «Доктор Гаус» (англ. “House M.D.”)

Грегорі Гаус — не лише блискучий лікар-діагност, а й великий шанувальник музики. Протягом восьми серій ми дізнаємося, що цей геніальний медик-мізантроп — ще й експерт у грі на піаніно та гітарі (цьому сприяє і той факт, що Г’ю Лорі — сам відмінний музикант). В його офісі навіть стоїть власна Hi-Fi система.

Ми не в курсі про колонки зі стрічковими твітерами, біля яких ховається ламповий підсилювач (а також гітара Gibson Flying V), але, потрапивши до Гауса в гості, точно придивилися б до програвача — Sota Comet Series III.

Номінація 5: «Втеча із Шоушенка» (англ. “Showshank Redemption”)

«Я донині не маю уявлення, про що співали ті дві італійки того дня — правду кажучи, я й не прагну цього. Деякі речі краще не знати. Хотілося думати, що вони співали про щось настільки прекрасне, що не можна виразити словами, від чого завмирає сеце. Кажу вам, ті голоси здіймалися вище й далі, ніж хто-небудь у цьому похмурому місці міг собі уявити. Так, наче якась прегарна пташка залетіла в нашу сіру маленьку клітку й змусила її стіни розчинитися, і на якусь коротку мить кожен-кожнісінький чоловік у Шоушенку відчув себе вільним».

Номінація 6: «Загублені» (англ. “Lost”)

Провівши в бункері три роки, Дезмонд розпочинає свій ранок так, наче й нічого не трапилося.

«Як щодо білого ведмедя?», — спитаєте ви.
«А як щодо повністю автоматичного програвача Technics SL з прямим приводом?», — відповімо ми.

Номінація 7: «Родина Тененбаумів» (англ. “The Royal Tanenbaums”)

Цю картину Веса Андерсона називають «ідеальним втіленням естетичної мрії гіпстера».

Стривайте, а цей симпатичний програвач нічого не нагадує? Так, так, Crosley ще є в наявності у Вініл Клубі.

Номінація 8: «Королівство повного місяця» (англ. “Moonrise Kingdom”)

«Це мій програвач, він працює від батарейок». (с)

Насправді, це програвач брата головної героїні. Перед нами Japanese Barrington в стильному корпусі кольору морської хвилі. Він працює не тільки від мережі, а й від чотирьох батарейок типу “C”,  а також може використочуватися як AM-радіоприймач.

Хіба ж не чарівно?

Номінація 9: «Механік» (англ. “The Mechanic”)

Родзинкою ремейку цього трилера-бойовика є Hi-Fi система головного персонажа: красиво продемонстрований програвач Pro-Ject RPM 9.2 Evolution, укомплектований підсилювачем McIntosh C22 Release, підсилювачем клапанів Jolida 502BRC та колонками Pinnacle BD 1000 Tower.

Джейсон Стетгем дбайливо виймає платівку з конверта, ніжно ставить клемп і бережно наводить голку на належне місце; ця система — предмет його гордості та радості.

Прикро, однак, що згодом він спалить усе до тла.

Номінація 10: «Божевільні» (англ. “Mad Men”)

В епізоді п’ятого сезону леді Лазар Меган Драйпер вручає своєму чоловікові альбом “Revolver” і пропонує «почати з цієї пісні». Чоловік покірно ставить “Tomorrow Never Knows” на комбо, яке поєднує вініловий програвач та бар з алкогольними напоями.

Творці шоу заплатили 250 000 доларів за використання мастер-треку в цій сцені. Це найбільша сума, яку коли-небудь платили за ліцензування пісень для ТВ.

Драйпер слухає її близько хвилини, після чого рішуче вимикає. Свінґ-молодь 60-х та й самі Бітлз явно не згодні з діями рекламного агента.

Щоб оцінити можливість такого комбо, відвідайте бар Spiritland на вокзалі Кінгс-Крос в Лондоні, або просто зберігайте пляшки замість платівок в стильному корпусі Wrensilva Sonos Edition Console.

За матеріалами whathifi.com

Автор: Іван Гнатів